Gabriella Salvete Brilliance Foundation

čtvrtek, února 02, 2017

Už jsem se bohužel musela nadobro rozloučit s mým zlatíčkem od Maybellinu, který se asi přestával vyrábět. Po několika hrozných make-upech a BB krémech, které by se ani prodávat neměly, protože akorát matou lidi, kteří za ně vyhazují zbytečně peníze, jsem narazila na mého nástupce pro Affinimat, kterého už v drogérkách asi nenajdu.

Jako alternativu jsem tentokrát vybrala make-up od Gabrielly Salvete. Zaujal mě balením, plastová část je sladěna do růžové stejně jako nadpisky na skleněné lahvičce. Má taky zajímavé dávkování.


Už když jsem si zkoušela barvu v obchodě, tak jsem ho chtěla zavrhnout a vrátit zpátky do regálu. Byla jsem naštěstí tak líná dojít na druhý konec uličky pro ubrousek, kterým bych make-up z ruky setřela, tak jsem ho jenom rozmazala po ruce. Zůstala jsem udiveně koukat, protože se make-up úplně ztratil a nezbyla žádná známka po žluté nebo příliš hnědé barvě.

Mám světlou pleť, proto má odstín při nákupu největší vliv. Vyhovoval mi odstín Ivory, ale pro úplně bledule se dá taky sehnat i o odstín světlejší Light Ivory. A opravdu je barva po rozmazání světloučká, ale když si vymáčknete trošku na ruku/houbičku, je to dost tmavé, tak se nelekněte ;-)


















Make-up má hydratovat, nabízí střední krytí, SPF 30 a je určen pro normální až mastnou pleť.

Začnu asi tím špatným, abych pak mohla zakončit s úsměvem. Střední krytí rozhodně nečekejte. Konzistence je tekutá, a všichni si stěžovali, že je to až příliš a že jim to vůbec nevyhovuje. Oproti například zmiňovaného makeupu od Maybelline je toto slabý odvar. Celkově tu tekutost vnímám spíše jako klad, nemám pak pocit, že se mi make-up někde hromadí, špatně se roztírá a já pak musím hodně tlačit. Brilliance Foundation je lehký, neucpává póry a nedělá fleky. Nicméně pokud máte problémy s pletí, tento mejkup vám asi nepomůže. Čekejte spíše něco mezi nízkým a středním krytím.

Krásně ale sjednotí pleť a zakryje případné začervenání. Pleť vypadá přirozeně, mejkap je skoro neviditelný. Výdrž je vcelku průměrná, den ve škole zvládne, ale na večerní rande nestačí.

Za 30 ml jsem zaplatila asi 230 Kč.

I přes to, že jsem na něj četla spoustu kritiky, bych tento produkt doporučila. Hlavně pokud hledáte to co já - přirozenost. :-)

Máte zkušenosti s make-upy od Gabrielly Salvete? Jaký je váš oblíbený make-up?

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pre mňa výber nového makeupu je doslova peklo. Našla som ale jeden dokonalý, ktorý má aj lacnejšiu alternatívu, tak mám oba. Ten drahší je Lancome Teint Idole Ultra 24H a jeho alternatíva je L'Oreal True Match. :) Čo sa týka značky GS, tak som od nich mala zopár výrobkov s ktorými som bola spokojná. :)) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za každý komentář ♥

Instagram