Workout Diary (27.6. - 3.7.)

neděle, července 03, 2016

Zdravím všechny!

První týden blogování je za mnou. Stejně tak i týden, kdy jsem se snažila začít si dávat více do těla, ale jsem pořád ještě zlenivělá z dovolené. 


PONDĚLÍ: posilování celého těla
To si většinou nasadím sluchátka a dělám blbinky před zrcadlem, většinou doma, protože ve fitku by si pomysleli, že nejsem úplně normální a volali by do Opavy. Procvičila jsem tak nějak všechno a vlastně nic, spíše mi šlo o to, abych se nakopla a začala něco dělat po líné dovolené.

bicepsy s jednoručkou     3x12
tlaky ramen s jednoručkami     3x12
francouzský tah s jednoručkou (triceps) 3x12

dřepy bez zátěže     2x50
zakopávání     2x25 (na každou nohu)

zkracovačky se zátěží     (max)
horolezec     2x50
zvedání noh     3x20
plank     60 sekund


ÚTERÝ: běhání, 4km
Po dlouhé době jsem šla zase běhat. Před dvěma týdny jsem odjela na dovolenou, kde jsem i přes to, že byl kufr z poloviny zaplněný sportovním oblečením, nedělala nic, kromě vylehávání na pláži a jedení zmrzliny. Jaro u nás bylo deštivé, což mě ven taky dvakrát netáhlo. Snad časem zvládnu překonat rekord osmi kilometrů.

STŘEDA: břicho
Když jsem doma a je čas na břicho, nejlepší způsob je půlhodinové video od Cassey Ho. Dá se to považovat za workout dne a navíc mě Cassey hodně baví. 


ČTVRTEK: den bez cvičení
Pro většinu studentů den vysvědčení, ale to už jsem měla dávno za sebou. Od rána jsem lítala po celém městě jako smyslů zbavená, s batohem na zádech, tam a zpátky. No samozřejmě tričko úplně propocené, vůbec mě to nebavilo. Jak se říká: "Skleróza nebolí, ale člověk se nachodí". Přesně můj případ.
Po obědě jsme jeli relaxovat do nákupního centra, kde měli, jak každý tuší, klimatizaci, takže jsme se před tím horkem schovali. Lítačka od HMka k Reservedu se taky přece jako workout počítá. :-)

PÁTEK: kolo
S přítelem jsme dlouho plánovali objet Olzu po relativně nové cyklostezce a dojet až k jezeru, kde se vykoupeme a pojedeme hezky zase zpátky. Celkem jsme se takhle projížděli po neupravené cestě asi 2,5 hodiny a zpátky asi hodinku a půl, ale to už byla příjemná cesta bez poházených kamenů a větví.

SOBOTA: jóga, trochu kola a pohodička v bazénu
Ráno jsem vstala rozlámaná jako princezna po noci na hrášku. Jóga a krátká meditace, se kterou teprve začínám, trochu pomohla a já už jsem si připadala svěžejší. Zajela jsem si do Polska pro levandule a borůvky na tvarohový cheesecake, který chystám na pondělí. Odpoledne jsme jeli na kole k babičce od přítele, která má bazén, takže jsme to hrozné horko přežili.

NEDĚLE: běh, břicho
Ano, už zase břicho. Cvičím ho častěji, protože mě to baví a protože miluju sledovat pokroky, které jdou vidět ze všeho nejvíce. Zaběhnuto 5km a pak opékání párečků (přítel) a červené papriky (já).



Jaký byl váš týden? Děkuji za každý komentář, udělá mi velkou radost.

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za každý komentář ♥

Instagram