Špenát v hlavní roli

úterý, července 26, 2016

Špenát jsem už jako malá měla ráda, ale takový ten zmrazený v kostce a potom pořádně zahuštěný moukou. Ten už si teď moc nedopřávám a raději si dělám špenát z listů.

V Kauflandu jsem objevila obří půl kilové balení špenátu, který byl zrovna ve slevě. Až doma mi došlo, "Co budu s takovým množstvím vůbec dělat?!" 
Na večeři jsem si udělala salát, do kterého jsem přihodila 2 hrsti salátu, ale sáček se zdál být skoro nedotčený. Proto teď pořádám špenátové hody.

K večeru jsem ten nejlínější člověk na Zemi a VAŘIT si zdravou večeři je pro mě nepředstavitelné, proto většinou smíchám jen nějakou zeleninu, kterou doma najdu. 

Špenát, rajčátka, okurka, tavený sýr a žitný chlebík.
V pondělí byl můj poslední brigádní den, kdy jsem končila už o půl 10 (úlalá), takže jsem cestou domů skočila pro těstoviny. Oběd byl tedy jasný.


Těstoviny jsem povařila asi 8 minut (nezapomeňte osolit, jako já...) a na poslední minutku jsem k nim šoupla špenát. Já jsem se toho prvně docela lekla, ale klidně jsem mohla hodit víc, ono se to pak úplně ztratilo, přestože to byly asi 3 velké hrsti. Dělala jsem dvě porce, pro mě a pro přítele a každý měl chuť trochu na něco jiného. Ta jeho byla s tuňákem z konzervy a moje s vajíčky. Ta ale na fotce nevypadala tak hezky :D

Nakrájela jsem rajčátka, oloupala vajíčka, scedila těstoviny se špenátem a všechno to smíchala dohromady. Přítel si salát dochutil taveným sýrem a já kečupem slazeným stévií, ale myslím si, že pokud to posolíte, ani to nebude potřeba.


Pokud máte nějaký dobrý tip, co se zbytkem špenátu, budu ráda, když se podělíte :) Zítra mám v plánu klasiku, špenát na pánvičce a volské oko nebo něco podobného.
Mějte se krásně a užívejte sluníčka! 

You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji moc za každý komentář ♥

Instagram